چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید
تجربه های شخصی , وبلاگ

چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید

چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید : دوستان عزیز امروز قصد دارم که به شما یک آموزش خوب بدم در واقع میخواهیم یاد بدهیم که چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر موفق شوید پس در ادامه حتما همراه ما باشید با آموزش چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید.

🔹متاسفانه چون دانش بازاریابی وجود نداره، خیلی‌ها فکر می‌کنن «فقط» با مسخره‌بازی و حتی کارهای غیراخلاقی میشه معروف شد.

🔹دید عموم افراد به اینفلوئنسرها هم دید خیلی مثبتی نیست. چون افرادی رو به عنوان اینفلوئنسر می‌شناسن که کارهای نه‌چندان اخلاقی انجام می‌دن.

🔹اینفلوئنسر واقعی کسی هست مثل دین اشنیدر که در بیوگرافیش نوشته «ماموریت من در زندگی این هست که حیوانات رو وارد قلب انسان‌ها کنم» و ۹ میلیون فالوور داره.

🔹استادم همیشه می‌گن که شهرت به تنهایی اهمیت نداره، بلکه حسن شهرت هست که باعث درآمد فوق‌العاده بالا میشه.

به زبان ساده اینفلوئنسر یعنی چه؟

اینفلوئنسر شخصی است که قدرت آن را دارد تا روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به خاطر مسئولیت، میزان دانش، موقعیت اجتماعی و یا رابطه‌اش با مخاطبین امکان‌پذیر است.

چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید

این روزها، درآمد بالای اینفلوئسرهای فضای مجازی، باعث شده افراد بسیار زیادی تمایل به اینفلوئنسر شدن پیدا کنند.

این عزیزان احتمالا بدون هیچ آموزشی وارد اینستاگرام می شوند و به تقلید از برخی اینفلوئنسرهای فعلی، سبک زندگی شان را به نمایش می گذارند؛ به این امید که فالوورهایشان بالا برود.

مثلا چنین پست هایی در اینستاگرام می گذارند:

– عکس هایی از غذاهایی که درست می کنند .

– مکان هایی که می روند .

– تفریحاتی که دارند .

– مهمانی هایی که شرکت می کنند .

– مسافرت هایی که می روند .

– برنامه های تلوزیون که تماشا می کنند و …

چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید
چطور تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید

6 ماه، هر روز از کارهایی که انجام می دهند، پست می گذارند و زندگی شان را به نمایش می گذارند. بسیار زحمت می کشند اما فالوورهایشان بالا نمی رود و به نتیجه دلخواه نمیرسند.

این عزیزان یک اشتباه اساسی می کنند. اکثریت مردم، خودشان سبک زندگی نسبتا روتین و قابل پیش بینی دارند و قطعا تمایل ندارند سبک زندگی فردی را تماشا کنند که شبیه سبک زندگی خودشان است.

اینفلوئنسر به سبک ساده
اینفلوئنسر به سبک ساده

مثلا تبدیل به فردی میشد که هر روزش را با کتاب های رمان سر می کند.

فردی که:

– داستان های جذاب در پیجش تعریف می کند .

– ذوق هنری دارد و علاقه به خرید محصولات هنری خاص دارد.

– بیشتر شبهای هفته را در کتابخانه ها می گذارند.

– نویسندگی می کند – بعد از خواندن هر رمان، آن را نقد و بررسی می کند.

– با هنرمندان همنشینی می کند.

و..

یک اینفلوئنسر خوب
یک اینفلوئنسر

چنین اینفلوئنسری چطور کسب درآمد می کند؟

سبک زندگی چنین فردی، برای علاقه مندان به کتاب، رمان، هنر و … بسیار جذاب است و به راحتی آنها را جذب می کند. پس از چند ماه فعالیت اصولی در اینستاگرام، می توانست جامعه ای از این افراد را گرد هم بیاورد و شروع کند به کسب درآمد. چطور؟

همه کسب و کارهایی مانند نویسندگان، انتشاراتی ها، تولید کنندگان فیلم های مفهومی یا اجتماعی و … به چنین اینفلوئنسری تبلیغ خواهند داد.

اینفلوئنسر علاقه مندان به کتاب
اینفلوئنسر علاقه مندان به کتاب

یا مثلا تبدیل به فردی می شد که برای کودکانش یک زندگی منحصر به فرد فراهم کرده است.

فردی که:

– هر هفته لباس های جدید و مطابق مد روز را برای فرزندانش میخرد و از آنها عکس و فیلم می گیرد.

– روش های تربیتی علمی که آموزش دیده را بازگو می کند و نتایج آن آموزش ها را بیان می کند.

– غذاهای سالم، مقوی و نوآورانه ای که هر روز از منابع معتبر یاد می گیرد را برای کودکانش می پزد و به مخاطبانش هم آموزش می دهد.

– اسباب بازی های فکری که برای کودکانش می خرد را به نمایش می گذارد.

– راجع به مسائل اجتماعی که به کودکان آسیب میزند صحبت می کند.

– نحوه پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است در آینده برای کودکان به وجود بیاید را بیان می کند.

– تفریحات سالمی که برای کودکانش فراهم کرده را معرفی می کند.

اینفلوئنسری
اینفلوئنسری

چنین اینفلوئنسری چطور کسب درآمد می کند؟

همه کسب و کارهای مربوط به کودکان مانند فروشندگان غذاهای مقوی و خوشمزه مخصوص کودکان، فروشندگان لباس کودکان، فروشندگان اسباب بازی، فروشندگان خدمات آموزشی کودکان و … به چنین اینفلوئنسری تبلیغ خواهند داد.

کسب درآمد از اینفلوئنسری
کسب درآمد از اینفلوئنسری

اگر این ایده ها یاده ها ایده دیگر را اجرا می کرد، به پیجی میرسیدکه حتی بدون تبلیغ هم فالوورهایش رشد می کرد.

اینفلوئنسر موفق
اینفلوئنسر موفق
البته برای رشد چندبرابری تعداد فالوورها، گرفتن تبلیغات و کسب درآمد

– باید اعتمادسازی انجام دهد و نحوه ایجاد اعتماد را بلد باشد.

– باید بتواند به مخاطبانش اثبات کند که در حوزه خودش، فردی فوق متخصص است.

– باید کاری کند که مخاطبانش با او حساس راحتی کنند و او را دوست خودشان بدانند.

– برای رشد چندبرابری، باید نحوه تبلیغات را بداند تا بتواند افراد بیشتری را جذب کند. تبلیغات بدون رعایت اصول تیترنویسی، کپی رایتینگ و … فقط هدر دادن پول است.

– باید پست هایی بگذارد که مخاطبان فعلی را تشویق به تعامل کند؛ چون اینستاگرام در واقع فضایی برای سرگرم شدن است.

– باید بفهمد که جامعه هدفش چه دغدغه ای دارند و راجع به چه چیزهایی باهم صحبت می کنند .

– باید استفاده از ابزارهای کلان داده را بلد باشد .

– و دهها موضوع دیگر که برای درآمدزایی از رسانه های اجتماعی، ضروری هستند.

گرفتن تبلیغات و کسب درآمد