معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی
دیجیتال مارکتینگ , وبلاگ

معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی

معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی : سلام دوستان عزیزم، امروز میخوام به شما انوع تبلیغات ویدیویی خطی رو معرفی کنم توجه داشته باشید این مبحث انواع تبلیغات ویدیویی خطی خیلی بزرگ هست ولی من میخوام در یک نگاه کوتاه این رو به شما توضیح بدم تا خیلی سریع متوجه این نوع تبلیغات ها بشید پس در ادامه همراه ما باشید با معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی .

معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی

تبلیغات ویدیویی خطی

🎥 تبلیغات ویدیویی خطی: این دسته از تبلیغات، کل فضای پخش‌کننده‌ی محتوای رسانه‌ای را اشغال می‌کنند. استفاده از اصطلاح خطی به این دلیل است که به‌صورت پی‌در‌پی در خط زمانی ویدیو نمایش داده می‌شوند.

🔸تبلیغات پیش از ویدیو (pre-roll): در این نوع از تبلیغات، پلتفرم‌های VOD آن‌ها را پیش از ویدیوی اصلی پخش می‌کنند. دسته‌ی pre-roll مزایای زیادی دارد چون به‌نوعی کاربر را ملزم به تماشای تبلیغ می‌کند.

🔸تبلیغات در میانه‌ی ویدیو (mid-roll): در این دسته از تبلیغات ویدیویی، ویدیوی اصلی در پس‌زمینه متوقف می‌شود و پس از اتمام تماشای تبلیغ، ادامه پیدا می‌کند. نکته‌ی مهم در استفاده از تبلیغات mid-roll زمان‌بندی آن‌ها در میانه‌ی ویدیوی اصلی است تا هرچه بیشتر، به محتوای اصلی شبیه به‌نظر برسد.

🔸تبلیغات پس از ویدیو (post-roll): این دسته از تبلیغات ویدیویی، کمترین نرخ بازدید را دریافت می‌کنند، چون کاربر تمایل زیادی به تماشای آن‌ها ندارد. به‌هرحال با برخی راهکارها همچون CTA می‌توان نرخ درگیری آن‌ها را هم افزایش داد.

به تصویر ذیل با دقت نگاه کنید همه چیز دستتون میاد.

معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی
معرفی انواع تبلیغات ویدیویی خطی